در و تخته...!

جـــور میکند خـــدا در و تخته را با هم…

همانطور که من و تو را آشـــنا کرد…

تــو شدی خـــاطره ســـاز…

من شدم خــــاطره باز…



نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت14:41---28 تير 1392

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت کجایى… چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…

سلام من برگشتم خوشحال میشم دوباره به وبلاگم سر بزنی ،مرسی، فعلا


nicemoon
ساعت16:53---15 تير 1392
گاهی سخت میشود..دوستش داری و نمی داند،دوستش داری و نمیخواهد،دوستش داری و نمی اید،دوستش داری و سهم تو از بودنش فقط تصویری است رویای در سرزمین خیالت..دوستش داری و سهم تو از این همه ،تنهایی است

محدثه
ساعت12:54---1 تير 1392
اجی جونم من تو یه سایت(شبکه اجتماعی)عضوم خیلی باحاله دوست داشتی ادرسشو بدم بیای به عضوی......

محدثه
ساعت12:53---1 تير 1392
سلام فدات شم....اخه چرا هرکی به من میرسه حوصله نداره....اشکال نداره جیجلم......
احساس کردم عنوان وبم خوب نیست این یکی قشنگ تره.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,ساعت | 11:20 نویسنده | ღZAHRAღ |